Member Pics - Page 407 - Mazda 6 Forums : Mazda 6 Forum / Mazda Atenza Forum
User Tag List

 
LinkBack Thread Tools
post #4061 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 11:53 AM
Shiro Shinobi

 
Byakuya's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Taxachusetts
Posts: 11,756
Mentioned: 507 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 1863 Post(s)
Thanks: 1,581
Thanked 3,432 Times in 2,378 Posts
Groans: 0
Groaned at 7 Times in 7 Posts
Garage
iTrader: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by Knupsel View Post
Woah you are younger than I imagined!

Sent from my SGH-I747M using AutoGuide.Com Free App
Lol what were you expecting? I'm 24. I look young for 24 yeah, but give me some credit

Current: 2014 GT, Sold: 2004 V6 GT, The Great Mazda Climb!

Everyone has a photographic memory; some people don't have film.
"Camry: For Drivers Without a Soul." - Mz6GreyGhost
Everything you'll ever need for the 3rd Gen Mazda6
Byakuya is online now  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #4062 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 12:55 PM
Registered User
 
mmceorange's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Southeast NH
Posts: 4,885
Mentioned: 130 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1028 Post(s)
Thanks: 1,063
Thanked 1,076 Times in 857 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
iTrader: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by Byakuya View Post
Lol what were you expecting? I'm 24. I look young for 24 yeah, but give me some credit
Nah. You're just young.



2006 Mazda 6s GS | Hatchback | Tungsten Gray
mmceorange is offline  
post #4063 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 02:31 PM
Shiro Shinobi

 
Byakuya's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Taxachusetts
Posts: 11,756
Mentioned: 507 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 1863 Post(s)
Thanks: 1,581
Thanked 3,432 Times in 2,378 Posts
Groans: 0
Groaned at 7 Times in 7 Posts
Garage
iTrader: 0 reviews
Says the guy who's not even old.

Current: 2014 GT, Sold: 2004 V6 GT, The Great Mazda Climb!

Everyone has a photographic memory; some people don't have film.
"Camry: For Drivers Without a Soul." - Mz6GreyGhost
Everything you'll ever need for the 3rd Gen Mazda6
Byakuya is online now  
post #4064 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 02:43 PM
Registered User
 
Isnt's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 1,072
Mentioned: 61 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 324 Post(s)
Thanks: 27
Thanked 93 Times in 73 Posts
Groans: 0
Groaned at 10 Times in 9 Posts
iTrader: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by Byakuya View Post
Lol. ^^ Here ya go:




Lol no no, just joking.




Alright here's me with my girl on top of Mt. Monadnock in NH. Yes I'm short, I'm french Canadian, but she's standing on a rock lol. She's only 5'4"

not at all what i imagined you like haha

i kinda imagined you like this ahaha idk why

Isnt is offline  
post #4065 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 03:09 PM
Registered User
 
mmceorange's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Location: Southeast NH
Posts: 4,885
Mentioned: 130 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 1028 Post(s)
Thanks: 1,063
Thanked 1,076 Times in 857 Posts
Groans: 0
Groaned at 0 Times in 0 Posts
iTrader: 0 reviews
^^^ lmao..



2006 Mazda 6s GS | Hatchback | Tungsten Gray
mmceorange is offline  
post #4066 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 03:32 PM
Registered User
 
Knupsel's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Calgary, Alberta
Posts: 2,492
Mentioned: 105 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 751 Post(s)
Thanks: 14
Thanked 246 Times in 206 Posts
Groans: 1
Groaned at 8 Times in 8 Posts
iTrader: 0 reviews
I was expecting someone on their mid 30s lol

Sent from my SGH-I747M using AutoGuide.Com Free App
Knupsel is offline  
post #4067 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 03:41 PM
Registered User
 
Isnt's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 1,072
Mentioned: 61 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 324 Post(s)
Thanks: 27
Thanked 93 Times in 73 Posts
Groans: 0
Groaned at 10 Times in 9 Posts
iTrader: 0 reviews
I'm the youngest on here haha XD
Isnt is offline  
post #4068 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 04:37 PM
Registered User
 
Knupsel's Avatar
 
Join Date: Sep 2012
Location: Calgary, Alberta
Posts: 2,492
Mentioned: 105 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 751 Post(s)
Thanks: 14
Thanked 246 Times in 206 Posts
Groans: 1
Groaned at 8 Times in 8 Posts
iTrader: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by Isnt View Post
I'm the youngest on here haha XD
How old are ya?

Sent from my SGH-I747M using AutoGuide.Com Free App
Knupsel is offline  
post #4069 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 05:13 PM
100% CANUCK

 
Mr.Smoke's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Kitchener, ON Canada
Posts: 7,566
Mentioned: 340 Post(s)
Tagged: 2 Thread(s)
Quoted: 1286 Post(s)
Thanks: 1,641
Thanked 1,515 Times in 1,198 Posts
Groans: 1
Groaned at 8 Times in 8 Posts
iTrader: 0 reviews
@Byakuya im just as bad as you for guessing how people would look. You are certainly different than i imagined. I also figured you to be older than 24 lol.

Also, that pic i posted is a pretty bad one of myself


Sent from my iPhone using AutoGuide.com Free App
Mr.Smoke is online now  
post #4070 of 4180 (permalink) Old 01-02-2013, 05:17 PM
Registered User
 
Isnt's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Location: California
Posts: 1,072
Mentioned: 61 Post(s)
Tagged: 0 Thread(s)
Quoted: 324 Post(s)
Thanks: 27
Thanked 93 Times in 73 Posts
Groans: 0
Groaned at 10 Times in 9 Posts
iTrader: 0 reviews
Quote:
Originally Posted by Knupsel View Post
How old are ya?

Sent from my SGH-I747M using AutoGuide.Com Free App
16 few months from 17


Sent from my iPhone using AutoGuide.com Free App
Isnt is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the Mazda 6 Forums : Mazda 6 Forum / Mazda Atenza Forum forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in









Human Verification

In order to verify that you are a human and not a spam bot, please enter the answer into the following box below based on the instructions contained in the graphic.



Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome